Christina Lingdén, kommunikationschef på Sobona.
  • blogginlägg
  • Sobona
09 februari 2021

Nu skruvar vi upp kommunikationsarbetet – välkommen att tycka till

Tätare utgivningsfrekvens av nyhetsbreven, en totalöversyn av alla våra utskick, sändningar från vår egen Studio Sobona samt ett intensivt utvecklingsarbete med hela vår webbplats och vår digitala Arbetsgivarguide. Det är några av ingredienserna i utvecklingsarbetet inom kommunikationsområdet 2021.

Tipsa om innehåll:

Vi är alltid på jakt efter goda exempel från alla er fantastiska arbetsgivare att lyfta i våra kanaler, så tipsa gärna vår content manager Josef (josef.bengtsson@sobona.se Öppnas i nytt fönster.) om ni har något intressant som vi kan lyfta som rör hållbar utveckling, arbetsmiljöområdet, digitalisering, kompetensförsörjning, medarbetarskap och ledarskap. Våra nyhetsbrev kommer från och med nu att skickas ut varannan vecka istället för 1 gång / månad. Som medlem är ni även mottagare av Arbetsgivarinfo som kommer ut så fort vi har nyheter kring avtals- arbetsgivarområdet.

Delta i vår fokusgrupp för utveckling av webben:

Vi vill skapa en intuitiv och tillgänglig användarupplevelse som utgår från dina behov som medlem. Därför behöver vi nu din hjälp att utveckla vår webbplats med fokus på den digitala arbetsgivarservicen. Skulle du vara intresserad att delta i vår digitala fokusgrupp? Kontakta oss så berättar vi mer! Öppnas i nytt fönster. 

Förutom detta har vi äntligen Louise Pons Dreifeldt Länk till annan webbplats. på plats som ska ta arbetet med opinionsbildning vidare tillsammans med er medlemmar. Mer om det hoppas vi kunna återkomma med längre fram i vår, men kort sagt handlar det om att synliggöra och positionera kommunala företagen och att vi tar ett stort kliv framåt för att vara er starka röst och därmed skapa hög relevans och medlemsnytta.

Publicerad: 09 februari, 2021 | Senast uppdaterad: 09 februari, 2021

Relaterade nyheter