Kundservice som säljer
Anton Granlund är entreprenören som hjälpt några av Sveriges och världens främsta varumärken att öka sin försäljning genom att förbättra kundupplevelsen. Han startade sitt första företag när han som 24-åring gick på Handelshögskolan och efter det har han varit med och drivit prisbelönta klädkedjor.
Idag driver Anton Slash.ten som fokuserar på att just utveckla kundservicen hos företag. De har arbetat med allt ifrån globala bilvarumärken och techbolag, till fastighetsägare och varumärken som Swarowski, Björn Borg och Chimi eyewear.
I den här kursen får du lära dig hur du kan bygga och stärka relationen till dina kunder genom kundservice. Kursen passar både dig som vill bli bättre på försäljning genom kundservice, till dig som leder en organisation inom kundservice och även dig som bara vill lära dig grunderna.
Du lär dig:
- Varför kundservice ger hållbara affärer
- Fyra steg för framgångsrik kundservice
- Hur du som ledare sätter rätt förutsättningar
- Hur du skapar långsiktiga relationer
- Hur du hanterar kundkonflikter
- Hur du sätter mål för din kundservice
- Hur du rekryterar rätt personer
- Medföljer övningar för kursen på kapitelnivå digitalt och i PDF för utskrift
- Certifikat genereras efter avslutad kurs
Kursinnehåll
- Introduktion: Kundservice som säljer (02:04)
- Del 1: Varför kundservice skapar affärer (14:31)
- Del 2: Fyra steg för framgångsrik kundservice (24:43)
- Del 3: Vad en ledare behöver veta om kundservice (31:17)
- Outro (01:27)
- Bonus (05:34)
Det här är en kurs i samarbete med Framgångsakademin
Genom samarbetet med Framgångsakademin erbjuder Sobona chefer och medarbetare i kommunala företag möjligheten att ta del av en plattform för personlig utveckling och kompetensutveckling – som utgår från individens behov.
Anmäl dig till kursen
Genom att anmäla dig till en kurs får du dessutom tillgång till resten av Framgångsakademins kursutbud i tre månader. Du behöver därför bara göra en anmälan om du är intresserad av flera kurser från Framgångsakademin.