Vill bidra med fin service till medlemmarna och kollegorna
Sobona har förstärkt med en ny administratör. Välkommen Veronica Martelör.
Berätta lite kortfattat, vilken bakgrund har du?
–Under de senaste två åren har jag arbetat som administratör på Sveriges a-kassor. Dessförinnan har jag bland annat arbetat i sjutton år på Branschkansliet och som advokatsekreterare.
Vad var det som lockade med Sobona?
– Sobona är en spännande, trygg och viktig arbetsgivarorganisation, som verkligen gör nytta för medlemsföretagen. Personalen är engagerade, trevliga, kompetenta och bjuder på sig själva, berättar Veronica.
Vad tar du med dig från tidigare erfarenheter?
– Jag har en bred arbetslivserfarenhet av administration och har den största delen av mitt arbetsliv arbetat med just medlemsorganisationer.
Vad kommer du att göra på Sobona?
– Jag kommer att arbeta som administratör och bidra med att ge fin service till både medlemmarna och kollegorna på Sobona.
Hur känns det att komma till Sobona? Det är ju lite speciella tider då vi jobbar på distans.
– Eftersom det med dagens teknik fungerar bra att arbeta hemifrån och att bli upplärd på distans, så känns det väldigt bra. Man får helt enkelt anpassa sig efter situationen. Kollegorna är även måna om att man ska bli en i gänget, trots omständigheterna.
Vad ser du mest framemot under 2021?
– Att coronapandemin förhoppningsvis försvinner och att få återgå till det normala livet igen, det vill säga att få umgås med nära och kära, avslutar Veronica.
Relaterade nyheter